.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Економіка arrow Економічний розвиток arrow Програма економічного і соціального розвитку м.Охтирка на 2011 рік
Програма економічного і соціального розвитку м.Охтирка на 2011 рік
04.03.11
Програма економічного і соціального розвитку м. Охтирка на 2011 рік
 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

23 квітня 2018 року о 16.00 відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 23.04.2018 по 29.04.2018
Детальніше...
 
Пленарне засідання 45 сесії міської ради перенесено на 11:00 год. 24 квітня 2018 року 
 
На підставі та відповідно до частини 9 статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я, постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я», рішення відділу охорони здоров’я Охтирської міської ради «Про проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».  
Відповідна назва закладу - Комунальний заклад Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» юридична адреса якого та фактичне місцезнаходження: вул. Сумська, 55, м. Охтирка, Сумська область, 42700.
 
26 квітня о 10.00 біля пам’ятника ліквідаторам аварії на ЧАЕС відбудеться мітинг-реквієм «Чорнобиль – трагедія, подвиг, пам'ять…»       
                   

 
В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області діє телефон довіри за номером (0542) 68-70-32, за яким можливо звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями протягом робочого часу
Детальніше...