.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Економіка arrow Бюджет arrow Виконання бюджету міста Охтирка за 2018 рік
Виконання бюджету міста Охтирка за 2018 рік
21.01.19

Інформація управління фінансів та економіки Охтирської міської ради про виконання бюджету міста Охтирка за  2018 рік

 

                                                 І. Виконання доходної частини

 

     За 2018 рік до загального фонду бюджету міста зараховано доходів 520 448,1 тис.грн., що становить 98,3 % річного плану.

Власних доходів загального фонду надійшло 168 241,7 тис.грн., річний план виконано на 100,0 %.  В порівнянні з 2017 роком  надходження збільшилися  на 19 110,0 тис.грн., або на 12,8%. Офіційних трансфертів з бюджетів різних рівнів (державного та місцевих) надійшло   352 206,4 тис. грн., що більше на 6,5%. в порівнянні з минулим роком.

Найбільшим джерелом наповнення загального фонду є податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага у власних доходах становить 68,9%. Зараховано зазначеного податку на суму 115 871,8 тис.грн., що становить 99,8% до річного плану, недоотримано 194,2 тис.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження податку збільшились на 13 505,1 тис.грн., або на 13,2% в основному  за рахунок підвищення розміру  мінімальної заробітної плати та отримання додаткових надходжень в сумі 579,3 тис.грн.        в результаті спільних заходів управління фінансів та економіки Охтирської міської ради та ГУ ДФС у Сумській області: залучено до сплати в бюджет міста 12  юридичних осіб, філії яких здійснюють діяльність в м. Охтирка. 

Другим за обсягом бюджетоутворюючим податком (питома вага у власних доходах загального фонду становить 11,5%) є єдиний  податок. Надійшло  зазначеного податку на суму 19 401,3 тис.грн., що становить 115,0% до річного плану. В порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 4 748,8 тис.грн., або на 32,4%. Юридичні особи сплатили          3 580,7 тис.грн., що більше на 858,8 тис.грн. (на 31,5%)  за рахунок зростання обсягу доходів

 

підприємств та збільшення  кількості платників ( на 12 підприємств, які сплатили  212,8 тис.грн.).

 Фізичні особи сплатили 15 820,6 тис.грн., більше на 3 890,0 тис.грн. (на 32,6%)   в зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму на 10,1% (для платників 1-ї групи),   мінімальної заробітної плати на 16,3% (для платників 2- ї групи) та збільшення обсягу доходу (для платників 3-ї групи).

     Плати за землю (питома вага у власних доходах  загального фонду становить – 7,9%) отримано   на суму 13 254,3 тис.грн., 92,2% до річного плану, недоотримано 1 118,6 тис.грн.  В порівнянні з 2017 роком надходження зменшилися на 481,4  тис.грн., або на 3,5%. Надходження зменшились з відсутністю протягом року сплати по    ПП «Рось». За позовом ГУ ДФС у Сумській області відбулося судове засідання по стягненню заборгованості   вказаного підприємства.

Акцизний податок з реалізації підакцизних товарів (питома вага – 6,9%) зараховано до бюджету в сумі 11 590,3 тис.грн. Акцизного податку з реалізації алкогольних та тютюнових виробів  надійшло на суму 6 045,7 тис.грн., 86,7% річного плану, недоотримано  930,5 тис.грн. Протягом 2018 року проведено аналіз динаміки сплати акцизного податку з реалізації алкогольних та тютюнових виробів в порівнянні з 2017 роком. В ході аналізу розрахунків станом на 01.05.2018 виявлено 13 платників, що зменшили сплату, направлено інформацію до ГУ ДФС у Сумській області. Результат заходів, застосованих фіскальною службою до недобросовісних платників: зараховано в 2018 році від 2-х платників адміністративні штрафи за порушення законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів  на суму 20,0 тис.грн. Повторно здійснено аналіз по розрахунках станом на 01.11.2018, інформацію з переліком 41 платника  надіслано до ГУ ДФС у Сумській області. Отримано відповідь, що інформація опрацьована і буде використана при плануванні та організації перевірок суб’єктів господарювання Акцизний податок з реалізації виробленого  та ввезеного пального зараховано в сумі 5 544,6 тис.грн., що більше плану звітного періоду на 575,0 тис.грн. (на 11,5%). До минулого року надходження збільшилися на 1 487,2 тис.грн. (на 36,6%).  На зростання надходжень впливає реєстрація з 10.01.2018 на території міста АЗС по пров. Кириківському 29 (ТОВ «Мікс-Ойл») та надходження в 2-му півріччі 2018 року акцизного податку з урахуванням реалізації пального в 1 півріччі 2018 року зазначеною автозаправочною станцією. 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшов на суму 2 433,6 тис.грн., що становить 77,9% планового обсягу  звітного періоду, недоотримано                 690,9 тис.грн. Управлінням  фінансів та економіки здійснюється  контроль за сплатою податку. На початку 2018 року  проведено аналіз сплати податку власниками нерухомого майна,  які станом на 01.01.2017 уклали з Охтирською міською радою договори оренди землі. Встановлено, що 95 фізичних осіб не сплатили податок в 2017 році. Інформацію надіслано до ГУ ДФС у Сумській області. Результат – протягом 2018 року надійшли платежі від 44-х фізичних осіб на суму 78,4 тис.грн. В грудні 2018 року виконано аналіз договорів оренди землі, які укладені за січень-листопад 2018 року, щодо сплати податку на нерухоме майно власниками приміщень. Перелік 23-х неплатників надіслано до ГУ ДФС у Сумській області.

За рахунок розміщення тимчасово вільних коштів на вкладному (депозитному) рахунку в   АБ «УКРГАЗБАНК» з початку 2018 року зараховано відсотки в дохідну частину бюджету на суму  814,3 тис.грн.

Інші надходження (ККДБ 24060300) зараховано в сумі 251,0  тис.грн., в т.ч:

- плата за користування місцем розміщення тимчасових споруд та здійснення сезонної торгівлі –   144,5 тис.грн.,

-  повернення фінансування минулих років бюджетними установами –   48,1 тис.грн.;

- відшкодування збитків за заподіяну шкоду благоустрою міста – 17,4 тис.грн.,    

- відшкодування вартості лікування в КЗ «Охтирська ЦРЛ» потерпілих від злочину 31,2грн.,

- утилiзацiї відходів майна комунальної власності – 6,5 тис.грн.,

- інші -  3,3 тис.грн.

За звітний період надійшла  дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я  в сумі 2 434,7 тис.грн.,                інші дотації з місцевого бюджету (виплату заробітної плати працівникам освітньої та медичної галузей)  на суму 1 288,9 тис.грн.

Субвенції всіх рівнів фінансування  надійшли до бюджету міста на суму 256 092,7 тис.грн., або на 96,6% до річного плану на звітний період, в т.ч.:

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету -163 018,6 тис.грн. , що більше в порівнянні з 2017 роком на 5 606,1тис.грн., або на 3,6%.

- субвенція на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам з дитинства, дiтям-iнвалiдам, тимчасової державної допомоги дiтям та допомоги по догляду за iнвалiдами I чи II групи внаслiдок психiчного розладу – 54 769,2 тис.грн. (згідно плану), що менше в порівнянні з 2017 роком на  1 507,2 тис.грн., або на 2,7%;

- медична субвенція – 42 407,1 тис.грн., що становить 100 % до плану на звітний період, В порівнянні з 2017 роком зазначеної субвенції надійшло менше на 23 441,3 тис.грн., або на 35,6%. КНП ОМР "Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», що здійснював первинну медичну допомогу, отримував кошти з Нацслужби охорони здоров’я України.

- освітньої субвенції отримано на суму 49 983,0 тис.грн., річний план  виконано на 100,0%. В порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 6 387,8 тис.грн., або на 14,7%.

   До спеціального фонду зараховано коштів в сумі 23 218, 0тис.грн., що в 1,6 рази більше надходжень минулого року, або на 9 404,8 тис.грн. Власних доходів спеціального фонду надійшло 13 785,1 тис.грн., офіційних трансфертів з державного та обласного бюджетів –      9 432,9 тис.грн. У власних доходах спеціального фонду основні платежі (96,7%)– власні надходження бюджетних установ, отримано їх на суму 13 340,2 тис.грн., що більше в порівнянні з 2017 роком на 2 333,8 тис.грн., або на 21,2% в основному за рахунок збільшення обсягу надання бюджетними установами послуг згідно з їх основною діяльністю.

Надходження екологічного податку -162,5 тис.грн., що складає 109,6% виконання плану на 2018 рік.

   До цільового фонду Охтирської міської ради (у складі спеціального фонду) зараховано 143,4 тис.грн., з них 62,6 тис.грн. – на виплату постраждалим від повені.

  Серед офіційних трансфертів - субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, яка надійшла до бюджету міста на суму 4 911,3 тис.грн. та  інші субвенції з місцевих бюджетів – 4 521,6 тис.грн.,  в т.ч.:

 з обласного бюджету:

- 2 247,5 тис.грн. на здійснення природоохоронних заходів: з них 1500,2 тис.грн. - на будівництво водоперепускної споруди русла річки Охтирка в межі міста Охтирка для боротьби зі шкідливою дією вод з виготовленням проектно-кошторисної документації та   747,3 тис.грн. - для проведення реконструкції каналізаційних очисних споруд у місті  з виготовленням проектно-кошторисної документації;

 - 1200,0 тис.грн. на влаштування водопропускної споруди на річці Охтирка по               вул. 8 Березня в межах проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. 8 Березня»;

- 410,8 тис.грн. на виконання депутатських повноважень депутатів обласної ради;

- 263,3 тис.грн. на соціально - економічний розвиток;

- з бюджету Чернеччинської сільської ради 400,0 тис.грн. на придбання медичного обладнання для  КЗ «Охтирська ЦРЛ».

 

ІІ. Виконання видаткової частини

 

Видаткова частина бюджету на 2018 рік затверджена в сумі 558 055,2 тис.грн., загальний фонд – 504 473,8 тис.грн., спеціальний фонд (кошторисні призначення) –  53 581,4 тис.грн.

Виконання бюджету по видатках за 2018 рік становить 551 177,3 тис.грн. (98,8%), з них по загальному фонду – 492 893,6 тис.грн. (97,7%), по спеціальному фонду – 58 283,7 тис.грн. (108,8%).

Найбільшу частку у видатках міського бюджету займають видатки на соціально-культурну сферу, з них видатки на соціальний захист населення – 46,9%, на освіту – 26,9%, на охорону здоров’я – 17,2%.

У структурі видаткової частини загального фонду бюджету міста за економічними категоріями найбільшу питому вагу (27,0%) займають видатки на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ. Передбачено асигнування на рік – 134 359,4 тис.грн., виконання за січень - грудень 2018 року становить 133 262,8 тис.грн., або 99,2% річного плану асигнувань.

Медикаменти та перев’язувальні матеріали затверджено на рік в сумі 77,5 тис.грн., виконання становить 74,7 тис.грн. (96,4%).

Видатки на продукти харчування затверджені в сумі 9 421,0 тис.грн., виконання за        січень - грудень 2018 року становить 9 265,4 тис.грн. (98,4%).

По оплаті комунальних послуг та енергоносіїв на поточний рік затверджено видатки в сумі 18 908,2 тис.грн., виконання становить 18 497,4 тис.грн., або 97,8% до річних призначень.

Реверсну дотацію затверджено на рік в сумі 1 377,8 тис.грн., за звітний період перераховано до державного бюджету згідно розпису 1 377,8 тис.грн., що становить 100,0% до річних призначень.

Кредиторська заборгованість по виплаті заробітної плати працівникам бюджетних установ міста станом на 01.01.2019 року відсутня.

Прострочена кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019 року по виплаті заробітної плати працівникам бюджетних установ міста та за спожиті комунальні послуги та енергоносії по загальному фонду міського бюджету  відсутня.

 

 

 

 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

Графік проведення свята «Останній дзвоник» у закладах загальної середньої освіти м. Охтирка у 2019 році

Детальніше...
 
Робочий план міського голови,  секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету з 20.05.2019 по 26.05.2019
 
За інформацією оргкомітету щорічного конкурсу архітектури та урбаністики Ukrainian Urban Awards 7 червня 2019 року відбудеться фінал II Загальноукраїнського щорічного конкурсу архітектури та урбаністики Ukrainian Urban Awards 2019.

Детальніше...
 
30 травня 2019 року о 09.00 годині в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 58 сесії міської ради
 
Графік засідання постійних комісій на травень 2019 рік
 
Управління соціального захисту населення Охтирської міської  ради оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат

Детальніше...