.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна
Інформація про впровадження процедури електронних закупівель товарів, робіт і послуг за 2017 рік
09.02.18
prozorro.jpg
З метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, економії бюджетних коштів розпорядженням міського голови від 08.06.2016 №143-р «Про здійснення електронних закупівель» створена і працює робоча група з моніторингу  впровадження  процедури  електронних  закупівель  товарів, робіт і послуг
          На засіданнях робочої групи заслуховується інформація про результати  моніторингу впровадження електронних закупівель в місті. З початку  року  проведено 4 засідання робочої групи. На засіданнях були розглянуті питання планування роботи в системі електронних закупівель, аналіз роботи розпорядників бюджетних коштів в електронній системі закупівель та заслухано звіт управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.
Управлінням фінансів та економіки Охтирської міської ради на виконання  розпорядження голови Сумської обласної  державної адміністрації  від 17.05.2017 № 282 -ОД «Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 09.09.2015 №435-ОД та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 29.06.2006 №341» щомісяця  здійснюється  моніторинг щодо максимального використання електронної системи  закупівель «ProZorro».  Щоквартально надається Сектору з питань моніторингу відкритості використання публічних коштів управління взаємодії  з правоохоронними органами та оборонної роботи Сумської обласної державної адміністрації інформація щодо використання бюджетних коштів у розрізі бюджетної класифікації та розпорядників бюджетних коштів.
          У 2017 році розпорядниками бюджетних коштів через електронну систему  «ProZorro»  укладено 157 договорів  на  суму 34537,4  тис.грн. (103 договори  на суму 4481,5 тис.грн. – допорогові  закупівлі через електронну систему «ProZorro»,  54 договори  на суму 30055,9  тис.грн. – відкриті торги),  що складає  51,7  % від  загальної суми  укладених договорів.  За укладеними договорами отримана економія в сумі 2097,8 тис. грн., що становить 5,7 % від суми видатків. Найбільшу економію отримав  відділ  освіти  1252,7 тис. грн., що складає 59,7 % економії коштів. 

 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 20.08.2018 по 26.08.2018
Детальніше...
 
За пропозицією голови комісії Г.В.Довгаля засідання постійної комісії з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства перенесено на 15.00 годину 15.08.2018
 
22 серпня о 09.00 в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 49 сесії міської ради
 
Графік проведення засідань постійних комісій на серпень 2018 року
Увага! Зміни в графіку засідання комісій. 
Детальніше...
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 13.08.2018 по 19.08.2018
Детальніше...
 
21 серпня 2018 року о 9.00 годині в залі засідань міської ради відбудеться засідання виконавчого комітету
Детальніше...