.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Звернення громадян arrow Оголошення arrow оренда майна
оренда майна
07.02.18
Конкурсна комісія з питань надання в оренду комунального майна територіальної громади міста Охтирки оголошує конкурс на оренду вільного нежитлового приміщення КЗ «Охтирська ЦРЛ» для розміщення пральні  за адресою:
м. Охтирка, вул.Петропавлівська,15 (в підвалі будівлі Головного корпусу) загальна площа  99,5 м2.           
Стартовий розмір  місячної орендної плати складає  632,64 грн ( з ПДВ)
Заяви на участь в конкурсі подаються до бухгалтерії КЗ "Охтирська центральна районна лікарня" за адресою м. Охтирка, вул. Петропавлівська,15 (приміщення стоматологічної поліклініки  2 поверх).
Інформацію стосовно умов проведення конкурсу можна отримати за телефоном  лікарні: 4-19-72.
        Термін подачі документів: з 8 лютого  2018 року по 27 лютого  2018 включно.
Конкурс відбудеться  5 березня 2018 р. в приміщенні Охтирської міської ради за адресою м. Охтирка, вул. Незалежності , 11.

 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

 Повідомляємо, що  у місті  Шанхай (Китайська Народна Республіка) з 05 до 10 листопада 2019 року проходитиме Друга Китайська  міжнародна імпортна виставка « СІІЕ – 2019»
Детальніше...
 
За пропозицією голови постійної комісії з питань гуманітарної політики та соціального захисту засідання комісії перенесено на 9.00 годину 22.02.2019
 
Парафії Спасо-Преображенська та Святителя-Димитрія Солунського Сумської Єпархії Православної Церкви Київського Патріархату приймає спонсорську допомогу на реставраційні роботи та їх документальне оформлення
Детальніше...
 
Перед проведенням майбутніх виборів Президента України СБУ закликає мешканців та гостей Сумщини бути уважними та обережними
 
26 лютого 2019 року о 09.00 годині в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 55 сесії міської ради

 
21 лютого 2019 року о 10.00 годині в залі засідань міської ради відбудеться чергове засідання виконавчого комітету
Детальніше...