.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна
Інформація про роботу відділу з питань державної реєстрації
18.12.17
_dsc7454.jpg
Відділ з питань державної реєстрації Охтирської міської ради створено на підставі рішення Охтирської міської ради № 168-МР від 26.01.2016  - на виконання вимог Законів України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» № 834-VІІІ та «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 835-VІІІ» з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1395-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Рішенням Охтирської міської ради від 29.03.2016 № 236-МР «Про затвердження структури і штатів виконавчих органів Охтирської міської ради» передбачено посади начальника відділу – державного реєстратора у кількості 1 посада, державних реєстраторів у кількості 4 посади, та головного спеціаліста у кількості 1посада у відділі з питань державної реєстрації Охтирської міської ради.
Працівниками, призначеними на посаду державних реєстраторів отримано доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Рішенням Охтирської міської ради від 29.03.2016 № 241-МР «Про положення про відділ з питань державної реєстрації Охтирської міської ради» затверджено положення відділу.
 Відповідно до положення, завданнями відділу є:
 - забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами;
 - забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, та фізичних осіб – підприємців, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами;
 -  забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами;
 - забезпечення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій;
 -  ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та надання відомостей з нього, реєстру територіальної міста;
 -  формування та ведення реєстраційних справ;
Відділом з питань державної реєстрації Охтирської міської ради здійснюються повноваження міської ради у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, реєстрації місця проживання/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
Відділ з питань державної реєстрації в своїй діяльності  співпрацює з: 
1. Центром надання адміністративних послуг Охтирської міської ради, відділом надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації – в частині прийому документів для проведення державної реєстрації і видачі результатів надання адміністративної послуги.
2. Відділом ведення Державного реєстру виборців Охтирської міської ради - на виконання вимог Закону України «Про державний реєстр виборців» інформації про кількість зареєстрованих/знятих з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
3. Охтирським об’єднаним військовим комісаріатом – на виконання розпорядження міського голови від 27.01.2017 № 10-р «Про стан ведення військового обліку громадян у 2016 році та завдання на 2017 рік» інформації про кількість зареєстрованих/припинених юридичних осіб  та на виконання п.29, п.58 Постанови Кабінету Міністрів України № 921 від 07.12.2016р. «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних» інформації про кількість зареєстрованих/знятих з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
4. Головним управлінням статистики у Сумській області - на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 207 від 02.03.2016р «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» інформації про кількість зареєстрованих/знятих з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Динаміка створення та припинення суб'єктів підприємницької діяльності станом на 01.12.2017
 

 

2017

 

           Створено                                   Припинено

 

   ФОП                    ЮО                    ФОП                       ЮО

Січень

36                                0                     95                             8

Лютий

138                              1                     36                             0

Березень

30                                0                     23                             3

Квітень

22                                2                     26                             4

Травень

21                                4                     39                             0

Червень

18                                5                     29                             4

Липень

14                                5                     22                             0

Серпень

18                                3                     30                             3

Вересень

27                                5                     21                             2

Жовтень

17                                1                     18                             1

Листопад

21                                4                     22                             4

 
В сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно: прийнято та опрацьовано 6180 заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, з них заяви про державну реєстрацію права власності – 2963, зави про державну реєстарцію інших речових прав – 3217. Відповідно  до чинного законодавства, державній реєстрації прав підлягають:
1) право власності;
2) речові права, похідні від права власності:
право користування (сервітут);
право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис);
право забудови земельної ділянки (суперфіцій);
право господарського відання;
право оперативного управління;
право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки;
право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки;
іпотека;
право довірчої власності;
інші речові права відповідно до закону;
3) право власності на об’єкт незавершеного будівництва;
4) заборона відчуження та арешт нерухомого майна, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.
У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об’єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення. Не підлягають державній реєстрації речові права та їх обтяження на корисні копалини, рослини, а також на малі архітектурні форми, тимчасові, некапітальні споруди, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких можливе без їх знецінення та зміни призначення, а також окремо на споруди, що є приналежністю головної речі, або складовою частиною речі, зокрема на магістральні та промислові трубопроводи (у тому числі газорозподільні мережі), автомобільні дороги, електричні мережі, магістральні теплові мережі, мережі зв’язку, залізничні колії.
     В сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації – здійснено 3870 адміністративних послуги, пов’язаних із реєстарцією та зняттям з реєстарції місця проживання фізичної особи.
 Відповідно до Положення про відділ реєстрації Охтирської міської ради, обов’язок видачі довідки про місце реєстрації осіб покладено на відділ з питань державної реєстрації. 
Видача довідок здійснюється у наступних випадках: 
1.Відповідно до Порядку реєстрації місця проживання, затвердженого Постановою КМУ № 207 від 02.03.2016р. при реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання громадянина, яким подано паспорт у формі ID-картки, а також при реєстрації/ знятті з реєстрації місця проживання неповнолітніх осіб – обов’язкова видача довідки про реєстрацію/ зняття з реєстрації місця проживання (зразки довідок затверджені Постановою КМУ № 207 від 02.03.2016р.) 
2. За зверненням громадян, які отримують перший паспорт громадянинаУкраїни, та оформлюють паспорт громадянина України для виїзду за кордон неповнолітньої особи. Довідка про місце реєстрації особи-є обов’язковим документом при оформленні першого паспорту громадянинаУкраїни, та паспорту громадянинаУкраїни для виїзду за кордон, який оформлюється на неповнолітню особу (відповідно до Порядку оформлення і видачі паспорта громадянинаУкраїни, та паспорта громадянинаУкраїни для виїзду за кордон) 
3. За зверненням громадян, які мають намір приватизувати житло, або отримати грошову компенсацію, та в інших випадках. У зв’язку з набранням чинності окремих законодавчих актів видача першого паспорту громадянина України формі ID-картки з 01.11.2016р. здійснюється при досягненні 14- річного віку.Також видача паспорту у формі ID-картки здійснюється при зміні прізвища, або замість пошкодженого/втраченого паспорту у формі книжечки.
Таким чином, надано довідок про реєстрацію місця проживання  - 2068.

 
Начальник відділу з питань державної 
реєстрації Охтирської міської ради                                        А.А. Кучерявенко

 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

За пропозицією голови постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій Валентини ТЕЛИЧКО засідання комісії буде продовжено о 9.00 годині 17.12.2018 
 
За пропозицією голови постійної комісії з питань гуманітарної політики та соціального захисту Галини ШИШКОВОЇ засідання комісії відбудеться 17.12.2018 о 13.00 годині
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 17.12.2018 по 23.12.2018

Детальніше...
 
18.12.2018 року о 17.00 годині відбудеться чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Охтирської міської ради з наступним порядком денним:
Детальніше...
 
14 грудня 2018 року о 13:00 в приміщенні Охтирської міської ради відбудеться навчання депутатів міської ради з питаня порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок та дотримання чинного законодавства у сфері містобудування 
 
У зв'язку з введенням воєнного стану прохання у разі виникнення екстренної загрозливої ситуації, появі підозрілих людей телефонувати 102