.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Соціальна сфера arrow Фізкультура і спорт arrow KING OPEN
KING OPEN
11.12.17
imgd1.jpg
У м. Харків відбувся відкритий турнір з дзюдо "KING OPEN" серед юнаків та дівчат
Перемогу 03.12.2017р. святкували: Волков Антон, Рогальський Владислав, Винник-Крупчан
Арсеній,Закаблук Денис, Резніченко Анна.
Друге місце зайняли: Базалій Олександр, Сопітько Ігор, Тетяненко Ярослав, Бєлік Анна, Катрич Артем. 
Третіми стали: Роскошний Володимер, Бабута Давид, Іванов Роман, Канівець Станіслав. Вітаємо спортсменів та їх тренерів, з успішним виступом та бажаємо перемог у наступних стартах! 
imgd2.jpg imgd3.jpg imgd4.jpg
 
 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 24.09.2018 по 30.09.2018
Детальніше...
 
21 вересня о 15.00 відбудеться покладання квітів до пам'ятника партизанів та підпільників, які загинули в роки ІІ Світової війни, з нагоди Дня партизанської слави
 

28 вересня о 14.00 годині на майданчику біля міського центру культури і дозвілля відбудеться флешмоб «Усиновлення – це любов назавжди» - міська акція в межах Всеукраїнської акції, спрямована на привернення уваги до дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, подолання стереотипів та інформування громадян про дітей, різного віку, їх братиків та сестричок, які очікують на усиновлення.
Запрошуємо бажаючих долучитися до акції.

 
24 вересня 2018 року з 10.00 до 12.00 відбудеться особистий прийом громадян міста Охтирка Народним депутатом України Бухарєвим В'ячеславом Вікторовичем. 
Попередній запис проводить голова Охтирської міської партійної організації "ВО "Батьківщина" Неофітна Лілія Павлівна за телефоном 066-642-60-34, 098-329-80-32.
 
27 вересня о 09.00 в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 50 сесії міської ради сьомого скликання
 
28 вересня 2018 о 09 годині в залі засідань міської ради відбудеться засідання виконавчого комітету