.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Економіка arrow Бюджет arrow Протокол засідання робочої групи з питань підготовки проекту бюджету міста на 2018 рік
Протокол засідання робочої групи з питань підготовки проекту бюджету міста на 2018 рік
13.09.17

                                                          

31.08.2017                                                 м. Охтирка                                              № 1    

 

 засідання робочої групи  з питань підготовки

проекту  бюджету міста на 2018 рік

                         

Головує:

Бондаренко Олена Костянтинівна – заступник міського голови

 

Присутні:

Секретар комісії – Шевченко Т.П., головний спеціаліст бюджетного відділу управління фінансів та економіки.

Члени робочої групи :

Бобарикіна Л.П., начальник відділу культури і туризму,

Сідельник К.О., начальник управління соціального захисту населення,

Тронь А.В., начальник відділу освіти,

Ярмак А.І., в.о. начальника управління фінансів та економіки.

 

Представники бюджетних установ:

Морозова Т.В., начальник відділу прогнозування доходів, фінансів виробничої сфери, фінансового контролю та аудиту управління фінансів та економіки,

Cобакарь О.А., головний бухгалтер відділу охорони здоров’я,

Бацало І.В., головний спеціаліст управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства.

 

Відсутні: Демиденко О.В., Коваленко О.В., Петренко В.Д., Теличко В.С., Шаркова Н.М.

 

Порядок денний:

1. Про формування  доходної частини  міського бюджету на 2018 рік

2. Про формування  видаткової частини міського бюджету на 2018 рік.

 

Вступне слово: заступник міського голови Бондаренко О.К.

Процес формування бюджету міста на наступний рік почався з прийняття рішення виконавчого комітету від 19.07.2017 № 104 «Про підготовку проекту бюджету міста на 2018 рік». Рішенням виконкому  утворено робочу групу, до складу якої входять головні розпорядники бюджетних коштів, голова постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку на інвестицій, представник Охтирської ОДПІ. Завданнями робочої групи є формування дохідної та видаткової частини бюджету міста на наступний рік та 2019-2020 роки.

Графік проведення засідань робочої групи опубліковано 25.07.2017 на сайті міської ради в розділі «Економіка» - Бюджет». Інформація про підсумки засідань робочої групи буде висвітлюватися в зазначеному розділі.

Схвалити проект бюджету міста на 2018 рік виконавчим комітетом та затвердити його міською радою необхідно до 25 грудня поточного року, як передбачено ст.77 Бюджетного кодексу України.

 

По 1 питанню слухали: начальника відділу прогнозування доходів, фінансів виробничої сфери, фінансового контролю та аудиту управління фінансів та економіки Морозову Т.В.

З метою отримання прогнозу надходжень основного податку – податку на доходи фізичних осіб управлінням фінансів та економіки направлено запити до 50 найбільших промислових підприємств, бюджетних та банківських установ,  які забезпечують 70,4 % надходжень зазначеного податку. Термін отримання інформації – 5 вересня поточного року. Отримано інформацію від 26 платників, загальний відсоток зростання  ПДФО в 2018 році до очікуваних в  2017 році – 2,1 %.

Найбільший платник – НГВУ «Охтирканафтогаз» (питома вага у сплаті податку на доходи фізичних осіб з найманих працівників за 7 місяців 2017 року – 41,8% та 25,0% у загальному обсязі власних доходів міського бюджету) надав прогноз надходжень  ПДФО на рівні 2017 року.

Охтирське управління бурових робіт, друге за обсягом надходжень ПДФО (питома  вага 4,3% та 2,6% відповідно) відмовило в наданні прогнозних даних, мотивуючи тим, що запитувані показники є власністю та конфіденційною інформацію ПАТ «Укрнафта», тому підприємство рекомендувало звернутися до апарату управління ПАТ «Укрнафта» (м. Київ). В зв’язку з цим, управлінням фінансів та економіки направлено до апарату управління ПАТ «Укрнафта» лист від 22.08.2017.

На 2018 рік прогнозні показники міського бюджету схвалено рішенням виконавчого комітету міської ради від 21.12.2016 № 210 «Про схвалення проекту рішення міської ради «Про бюджет міста на 2017 рік» та прогнозу бюджету міста на 2018 і 2019 роки». Прогноз доходів загального фонду на 2018 рік визначено в обсязі 147556,0 тис.грн., що більше очікуваних надходжень поточного року (144318,7 тис.грн.) на 2,2%.

         До отримання інформації від платників податків управлінням фінансів та економіки розраховано попередній прогноз надходжень податків у відповідності до норм Бюджетного і Податкового кодексів України та макропоказників Мінекономрозвитку на наступний рік. З урахуванням  індексу споживчих цін на 2018 рік (грудень до грудня попереднього року) в розмірі 107% прогноз доходів становить 154421,0 тис.грн.

         Не отримавши прогнозу надходжень від Охтирської ОДПІ, управлінням фінансів та економіки направлено лист від 21.08.2017 до ГУ ДФС у Сумській області.

         По надходженнях до спеціального фонду. Основний обсяг доходів спецфонду – власні надходження бюджетних установ, прогноз таких надходжень нададуть головні розпорядники. Продаж земель несільськогосподарського призначення не передбачається в наступному році згідно з інформацією відділу земельних відносин Охтирської міської ради. Суму коштів  пайової участі у розвитку інфраструктури міста немає можливості спланувати у зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», де вказано, що забудовник не зобов’язаний інформувати міську раду про початок виконання будівельних робіт чи введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (згідно з інформацією відділу містобудування та архітектури Охтирської міської ради).

         Нововведенням в доходній частині міського бюджету з 01.01.2018 є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.  Затверджено такі зміни Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення механізму фінансового забезпечення дорожної галузі» від 17.11.2016 № 1763-VIII. Відповідно до ч.7 зазначеного Закону обсяги субвенції затверджуються у законі про Державний бюджет України для обласних бюджетів.  Розподіляється субвенція між відповідними місцевими бюджетами залежно від протяжності автомобільнх доріг загального користування місцевого значення у відповідній адміністративно-територіальній одиниці станом на 1 січня року, що передує плановому. Перелік обєктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту доріг затверджується обласною державною адміністрацією.

        

По 2 питанню слухали: головного спеціаліста бюджетного відділу управління фінансів та економіки Шевченко Т.П.

         Основними документами, що покладені в основу формування показників бюджету на 2018 рік, є:

-            схвалений Урядом проект Основних напрямів бюджетної політики, що охопили середньостроковий період – 2018-2020 роки (розпорядження КМУ від 14.06.2017 № 411-р);

-            стратегія реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки (розпорядження КМУ від 08.02.2017 № 142-р);

-            Основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки, схвалені постановою КМУ від 31.05.2017 № 411 (за сценарієм 1).     

  Планується підвищення розмірів державних соціальних стандартів – розміру прожиткового мінімуму, розміру мінімальної заробітної плати, розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки.

Головним розпорядникам бюджетних коштів для використання в роботі доведений лист Міністерства фінансів України від 01.08.2017 № 05110-14-21/20701 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів». Для формування проекту видаткової частини бюджету на 2018 рік  головним розпорядникам направлено листа від 21.08.2017 за № 02-06/789 щодо проведення  та надання розрахунків потреби бюджетних асигнувань загального та спеціального фонду в розрізі кодів програмної  та економічної класифікації видатків, а також переглянути міські діючі програми на 2018 рік.

        

         Потреба на 2018 рік обраховується з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів на 2018 рік, які доведені вищезазначеним листом Міністерства фінансів України.

При здійсненні розрахунків передбачено встановлення з 1 січня 2018 розмірів:

- мінімальної заробітної плати – 3723 грн. (ріст до попереднього року – 16,4 %);

- розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 1762 грн.  (ріст до попереднього року – 10,1 %).

При здійсненні розрахунків потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 2018 рік застосовується в середньому коефіцієнт 1,1. Коефіцієнт запропоновано застосувати до обсягу видатків, які передбачені у бюджеті 2017 року зі змінами, в такому розмірі:

- оплата теплопостачання – 1,09;

- оплата електроенергії – 1,1;

- оплата природного газу – 1,09;

- оплата водопостачання та водовідведення – 1,09;

- оплата інших енергоносіїв – 1,09.

 

При розрахунку потреби в коштах інших видатків приймається до уваги індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 107 відсотка.

Надані головними розпорядниками розрахунок потреби в асигнуваннях на 2018 рік будуть опрацьовані працівниками управління фінансів та економіки.

В бюджеті міста на 2018 рік планується передбачити кошти на реалізацію діючих міських програм. Головним розпорядникам необхідно звернути увагу на термін дії програм, обсяг видатків, який направлений на виконання заходів програми, за роками.

 

Вирішили:

 

1. Відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради  від 19.07.2017 № 104 “Про підготовку проекту бюджету міста на 2018 рік”:

1.1. Управлінню фінансів та економіки розробити інструкцію з підготовки бюджетних запитів до проекту бюджету міста на 2018 рік із застосуванням програмно-цільового методу та довести її до головних розпорядників бюджетних коштів;

1.2. Головним розпорядникам бюджетних коштів подати до управління фінансів та економіки:

- до 05.09.2017 року:

1) обґрунтовані розрахунки потреби бюджетних асигнувань загального фонду в розрізі кодів функціональної класифікації та економічної класифікації з поясненням по кожному коду, та по спеціальному фонду – в розрізі функціональної, економічної класифікації та видів надходжень.

Особливу увагу приділити капітальним видаткам: надати перелік об’єктів, орієнтовну вартість робіт та орієнтовний графік виконання робіт;

2) проаналізувати показники діючих міських програм: обсяги видатків на їх реалізацію, терміни дії та інше;

3) в разі необхідності підготувати проекти рішень міських програм, термін дії яких закінчується в 2017 році, або показники не відповідають потребі, та подати їх на затвердження міською радою до жовтня місяця поточного року.

Під час складання бюджетних запитів:

 не допускати збільшення штатної чисельності працівників бюджетної сфери та установ, що належать до сфери їх управління;

вжити заходів щодо удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників, зокрема, по тих установах, фінансування яких здійснюється за рахунок субвенцій з державного бюджету;

у повному обсязі забезпечити необхідними асигнуваннями захищені статті видатків, інші видатки, виходячи з фінансового ресурсу;

у повному обсязі забезпечити потребу в асигнуваннях на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, розрахованих на підставі проведеного енергоаудиту споживання енергоносіїв за 2017 рік, врахувати жорсткий режим їх економного використання. Розрахунок потреби коштів на сплату енергоносіїїв узгодити з відповідальною особою управління КБ та ЖКГ;

скорочення не першочергових видатків;

обґрунтувати доцільність продовження терміну виконання міських програм та потреб у фінансових ресурсах, провести оцінку їх ефективності за окремими критеріями;

планувати бюджетні асигнування на виконання пріоритетних напрямів та виключити непріоритетні та неефективні витрати, насамперед ті, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань головного розпорядника.

 

1.3. Управлінню фінансів та економіки розробити та довести до відома головних розпорядників графік їх заслуховування щодо обгрунтування потреби в бюджетних асигнуваннях, доцільності включення її до бюджетних запитів на 2018 рік.

1.4. Розпорядникам бюджетних коштів при складанні прогнозу власних надходжень бюджетних установ обґрунтувати їх використання,  направивши кошти в першу чергу на заробітну плату, комунальні послуги та господарські витрати.

2. Управлінню капітального будівництва та житлово-комунального господарства направити до Сумської обласної державної адміністрації лист щодо переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, доріг і вулиць комунальної власності у м. Охтирка із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів. Також необхідно зазначити протяжність автомобільних доріг по місту станом на 01.01.2017.

 

3.  Управлінню фінансів та економіки підготувати проект змін до Бюджетного регламенту Охтирської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 29.09.2015 № 1551-МР, у відповідності до норм чинного бюджетного законодавства.  

 

Голова робочої групи,

заступник міського голови                                                                     О.К.Бондаренко

 

Секретар робочої групи                                                                           Т.П.Шевченко

 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

26 травня о 10.00 в спортивній залі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 відбудеться міський командний турнір "Кубок міського голови" з настільного тенісу серед дітей та дорослих. Збір учасників о 9.30. Запрошуємо команди підприємств, учстанов, організацій міста, жителів та учнів навчальних закладів.
 
З 5 по 10 листопада 2018 р. в м. Шанхай (Китайська Народна Республіка) буде проходити міжнародна виставка “China International Import Expo 2018
 

Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 21.05.2018 по 27.05.2018

Детальніше...
 
Графік проведення свята «Останній дзвоник» у закладах загальної середньої освіти м. Охтирка
Детальніше...
 
Про намір ДП «Водоочистка»  ТОВ «Водоторгприлад» здійснити зміну діючих тарифів на  централізоване водовідведення 
Детальніше...
 
У 2017 році під час проведення Другого Українського форуму Шовкового шляху між Альянсом міст Шовкового шляху та Сумською обласною державною адміністрацією було підписано Меморандум про взаєморозуміння