Про це
говорять реальні цифри, зазначила начальник Головного територіального
управління юстиції у Сумській області Ірина Свистун, презентуючи результати
роботи структури за І півріччя 2017 року.
«Без стояння
в чергах, хабарів і бюрократії можна своєчасно отримати необхідний документ, –
говорить Ірина Свистун. – Створення он-лайн-сервісів – це перш за все
ініціатива, спрямована на те, що забезпечити громадян сучасними та зручними
послугами, які вони зможуть отримати в мережі Інтернет».
Подати заяву на отримання повторних документів
тепер можна у режимі он-лайн у будь-який зручний час, навіть о 4 ранку. Жодному
графіку слідувати не потрібно. В Сумській області за перше півріччя такими
послугами громадяни скористалися близько тисячі разів.
Також з
моменту запровадження «Он-лайн будинку юстиції» лише з питань, що належать до
компетенції відділів державної реєстрації актів цивільного стану, через
Веб-портал надійшло по Сумській області – понад 1,5 тис. заяв. В Україні –
понад 6,6 тис.заяв.
За
підсумками І півріччя Сумська область є одним із лідерів у наданні послуг через
веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»,
займаючи у загальнодержавному рейтингу 2 позицію.
|