.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Руденко Володимир Миколайович
14.03.16

rudenko.jpg

оновлено 31.03.2016 

Працює

керуючий справами виконавчого комітету Охтирської міської ради

 

Громадянство

громадянин України

Число, місяць і рік народження

01 січня 1981 року

Місце народження

м. Харків

Освіта

вища, у 2003 році закінчив Національну юридичну академію України імені Ярослава Мудрого за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – юрист; у 2007 році закінчив Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут» за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація спеціаліст з фінансів.

Науковий ступень,

вчене звання

Не має

 

Володіння мовами

українською, російською – (вільно), англійською – (зі словником)

 

Нагороди, почесні

звання

не має

Прийняття Присяги посадової особи місцевого самоврядування

10.03.2016

Ранг посадової особи місцевого самоврядування

8 (10.03.2016)

Загальний стаж роботи

17 років 5 місяців

 

Стаж державної служби

12 років 8 місяців

 

Депутат

Ні

Стягнення

не має

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

09.1998

06.2003

Студент Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого

 

 

 

04.2003

01.2004

старший слідчий прокуратури Центрально-Міського району м. Горлівки;

 

 

 

01.2004

08.2004

помічник прокурора Центрально-Міського району м. Горлівки;

 

 

 

08.2004

01.2005

помічник прокурора м. Горлівки;

 

 

 

02.2005

08.2005

помічник прокурора Ленінського району м. Харкова;

 

 

 

08.2005

10.2005

виконуючий обов'язки прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами внутрішніх справ при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство прокуратури Донецької області;

 

 

 

10.2005

11.2005

прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами внутрішніх справ при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство прокуратури Донецької області;

 

 

 

11.2005

07.2006

слідчий прокуратури Калінінського району м. Горлівки;

07.2006

01.2008

помічник прокурора Калінінського району м. Горлівки;

01.2008

09.2011

старший помічник прокурора Калінінського району м. Горлівки;

09.2011

11.2011

помічник прокурора Калінінського району м. Горлівки;

11.2011

06.2012

старший помічник прокурора Калінінського району м. Горлівки;

06.2012

06.2012

старший прокурор прокуратури Калінінського району м. Горлівки;

06.2012

01.2014

прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами податкової міліції при провадженні оперативно-розшукової діяльності дізнання та досудового слідства прокуратури Донецької області;

01.2014

07.2014

заступник прокурора  Куйбишевського району м. Донецька;

07.2014

02.2015

прокурор Конотопської міжрайонної прокуратури;

02.2015

12.2015

заступник Охтирського міжрайонного прокурора;

 

 

 

03.2016

до цього часу

керуючий справами виконавчого комітету Охтирської міської ради

 

 

 

Відповідно до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету, затвердженого розпорядженням міського голови від 28.03.2016 № 78-р "Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради,  заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету"

 

керуючий справами виконавчого комітету В.М.Руденко:

1) організує роботу апарату виконавчого комітету міської ради, вирішує питання організаційного, господарського, матеріально-технічного, автотранспортного забезпечення його діяльності;

2) здійснює організацію, методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в апараті виконавчого комітету та структурних підрозділах міської ради;

3) забезпечує формування планів роботи виконавчого комітету;

4) організує підготовку матеріалів та проведення засідань виконавчого комітету міської ради;

5) організує контроль за виконанням відділами, управліннями та іншими виконавчими органами міської ради рішень органів державної влади, розпоряджень і доручень міського голови та рішень виконавчого комітету;

6) підписує рішення виконавчого комітету міської ради, додатки до них та додатки до розпоряджень міського голови;

7) організує роботу та контроль за станом роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, а також в організаціях, установах, підприємствах міста в межах наданих повноважень;

8) координує роботу з кадрових питань, здійснює контроль за дотриманням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань кадрової роботи в апараті міської ради та в її виконавчих органах;

9) координує роботу щодо підвищення кваліфікації працівників виконавчих органів міської ради;

10) вносить пропозиції про нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, почесними званнями та про заохочення міського голови;

11) вирішує питання правового забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради;

12) організовує контроль за  роботою по роз’ясненню і підтримці політики державотворення, аналізу і прогнозування суспільно-політичних процесів у місті;

13) забезпечує організацію здійснення власних та делегованих повноважень виконавчих органів ради у сфері соціального захисту населення, освіти, охорони здоров’я;

14) організує роботу по забезпеченню у межах наданих повноважень розвитку всіх видів освіти, медичного обслуговування, мережі освітніх, лікувальних закладів усіх форм власності;

15) сприяє здійсненню державної політики у сфері сім’ї та молоді, забезпечує її реалізацію на місцевому рівні, сприяє діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, науково-просвітницьких організацій;

16) вирішує питання взаємодії із засобами масової інформації;

17) очолює комісії та інші дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради;

18) контролює вчасне та достовірне розміщення інформації на офіційному сайті Охтирської міської ради;

19) безпосередньо спрямовує, координує та контролює діяльність:

- відділу організаційно-кадрової роботи  та контролю апарату міської ради та її виконавчого комітету;

- юридичного відділу апарату міської ради та її виконавчого комітету; 

- відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та її виконавчого комітету;

- Центру надання адміністративних послуг;

- відділу освіти;

- відділу охорони здоров’я;

- відділу інформаційно-аналітичного та комп’ютерного забезпечення;

- господарської групи;

- управління соціального захисту населення;

- центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- відділу з питань державної реєстрації;

20) координує взаємодію виконавчих органів міської ради з:

- Охтирською міжрайонною виконавчою дирекцією фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

- Охтирським відділенням виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

- КЗ «Охтирська центральна районна лікарня»;

- КЗ «Охтирська міська стоматологічна поліклініка»;

- КЗ « Охтирська міська централізована бібліотечна система»";

- КУ «Охтирський міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів»;

- Охтирським міськрайонним управлінням юстиції;

- Територіальною державною інспекцією з питань праці у Сумській області;

- Управлінням Пенсійного фонду у м. Охтирці та Охтирському районі;

- Охтирським міжрайонним управлінням Держсанепідслужби у Сумській області;

- КУ «Охтирський міський територіальний центр соціального обслуговування населення»;

- громадськими організаціями ветеранів та інвалідів, оздоровчо-спортивного спрямування, жіночими та молодіжними громадськими організаціями, Охтирською міською організацією товариства Червоного Хреста в Україні, територіальною первинною організацією Українського товариства глухих.

 

Декларація  про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік

   

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 22.01.2018 по 28.01.2018
Детальніше...
 
Постановою КМУ від 22 листопада 2017 р. № 890 було внесено зміни до типового договору оренди землі .
 
ПЛАН заходів, присвячених Дню Соборності України
Детальніше...
 
Компанією «TTS Group» (www.tts.cz) проводиться пошук інвесторів до Програми «Залучення кредитів від Чеського експортного банка та Агентства страхування чеського експорту до комплексної модернізація ЖКГ на основі технологій спалювання біомаси чеської компанії «TTS Group»
Детальніше...
 
На виконання п.4 витягу з протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 року № 71 повідомляємо: що на базі державної установи «Сумський обласний контактний центр» (пл.Незалежності, 2, м.Суми) створено «гарячу лінію» для підприємців з питань виявлення фактів порушення правоохоронними органами прав та законних інтересів суб’єктів господарювання за безкоштовними номерами телефонів для міста Суми: (0542) 66 - 33 - 77, підприємців Сумської області: 0-800-301-501. Також суб’єкти господарювання можуть безпосередньо звертатись за електронною адресою: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.

 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 15.01.2018 по 21.01.2018
Детальніше...