.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Соціальна сфера arrow Охорона здоров`я arrow Оперативна інформація про стан захворюваності на грип та ГРВІ по м. Охтирка
Оперативна інформація про стан захворюваності на грип та ГРВІ по м. Охтирка
19.01.16
За данними Головного управління Держсанепідслужби у Сумській області показник захворюваності населення області на ГРВІ на кінець звітного тижня ( з 11.01.16. по 15.01.16) зріс і становить  57,03 на 10 тисяч населення (проти 28,75 -  на минулому тижні) однак він нижче  порогового рівня на 6,2 %.   
Станом на 15.01.2016 року загальна кількість захворілих в області становить 6395 осіб, в т.ч.  дітей – 3163 (49,5 % від всіх захворілих). 
 
                     Епідемічна ситуація в м. Охтирка
На другому тижні 2016 року (11-15.01.16) по м. Охтирка захворіло на ГРВІ - 394 особи, в т.ч. на грипоподібні захворювання  - 1 чол. Перевищення порогового рівня  на 23,66 %. Захворіло дітей до 17 років - 203 чол., що становить 51,5 % від всіх захворілих. Найбільш уразливі вікові групи: 1-4 роки (74 випадки) – 36,5 % від всіх захворілих дітей та 5-9 років (50 випадків) – 24,6 %. Вісім відсотків хворих госпіталізовано в лікувально-профілактичні заклади.
            Станом на 18.00.год. 18.01.2016р.  за медичною допомогою з приводу ГРВІ по м.Охтирка  звернулося всього  :
Охтирською філією центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф  за останню добу прийнято 86  викликів від мешканців м. Охтирка із яких 75 звернень з приводу ГРВІ, причому 10 чоловік було госпіталізовано в КЗ «Охтирська ЦРЛ» з тяжким перебігом ГРВІ (гострої респіраторно-вірусної інфекції).
Викликів на дому в поліклініці КЗ «Охтирська ЦРЛ» з приводу ГРВІ 18.01.2016 прийнято 85, за амбулаторною допомогою звернулося 58 чол.
Викликів на дому в дитячій поліклініці КЗ «Охтирська ЦРЛ» з приводу ГРВІ 18.01.2016 зареєстровано 79, за амбулаторною допомогою звернулося 64 дитини.
Станом на 08.00 год. 19.01.2016 р. по місту Охтирка всього зареєстровано 1001  хворого на ГРВІ, із них 178 діти.
Станом на 10.00. год. 19.01.2016 в стаціонарних відділеннях КЗ «Охтирська ЦРЛ» з приводу тяжкого перебігу ГРВІ отримують лікування 44 чол.
       Станом на 13.00.год 19.01.2016 р. в поліклініці КЗ «Охтирська ЦРЛ» зареєстровано всього 26 викликів на дому до хворих на ГРВІ, в дитячій поліклініці -36.
         



 
< Попередня   Наступна >

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

23 квітня 2018 року о 16.00 відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 23.04.2018 по 29.04.2018
Детальніше...
 
Пленарне засідання 45 сесії міської ради перенесено на 11:00 год. 24 квітня 2018 року 
 
На підставі та відповідно до частини 9 статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я, постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я», рішення відділу охорони здоров’я Охтирської міської ради «Про проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».  
Відповідна назва закладу - Комунальний заклад Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» юридична адреса якого та фактичне місцезнаходження: вул. Сумська, 55, м. Охтирка, Сумська область, 42700.
 
26 квітня о 10.00 біля пам’ятника ліквідаторам аварії на ЧАЕС відбудеться мітинг-реквієм «Чорнобиль – трагедія, подвиг, пам'ять…»       
                   

 
В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області діє телефон довіри за номером (0542) 68-70-32, за яким можливо звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями протягом робочого часу
Детальніше...