.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги

7 жовтня 2012 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг» та регулює суспільні відносини, пов’язані з наданням таких  послуг.

 

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральнихта місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

 


 

Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рішенням  сесії Охтирської  міської  ради  від 29.12.2011 року створено  Центр  надання адміністративних  послуг  Охтирської міської ради, який знаходиться в м.Охтирка, вул.Чкалова, 27 а, на першому поверсі.

Рішенням сесії від 29.03.2016 року № 240-МР затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради в новій редакції, рішенням сесії від 31.10.2016 року №509-МР затверджено Регламент Центру у новій редакції. 

Згідно графіка роботи Центру адміністраторами  здійснюється  обслуговування громадян та суб'єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».  

 


 

Графік роботи Центру:

 

Понеділок, середа, четвер - з 8­:00 год. до 17:­15 год.

Вівторок - з 8­:00 год. до 20­:00 год.

П’ятниця - з 8­:00 год. до 16:­00 год.

Субота, неділя - вихідний день.

Контактна інформація: 

 

робочий телефон - (05446) 4-15-15 

адреса електронної пошти – admincentr_okhtyrka@ukr.net

м. Охтирка, вул. Чкалова, 27а.

 


 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг Охтирської міської ради:

 

 


 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ  КАРТКИ

 

БЛАНКИ ЗАЯВ на отримання адміністративних послуг

 

ПРО ЦЕНТР

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг

 

 

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг  

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

ТОВ «Інститут Укржитлоексплуатація» 02-06 липня 2018 року в м. Одесі проводить семінар  з метою обговорення практичних аспектів реалізації ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» та проектів нормативно- правових актів, що розроблені на виконання цього Закону.
 
Відповідно до листа Ради голів державних адміністрацій від 07.06.2018 № 05-02/118  у рамках співпраці з Американською Комерційною Службою Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і Програмою SABIT, яку спонсорує Міністерство Торгівлі США, для фахівців з України за напрямом «Регіональний економічний розвиток » відкривається нова програма бізнес стажування
 
За пропозицією голови комісії засідання постійної комісії з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства відбудеться об 11:00 год. 20.06.2018
Детальніше...
 
22 червня 2018 року о 9.30  біля  братської могили радянських воїнів (міський  парк пл. Соборна)  відбудеться тематичний захід, присвячений дню скорботи і вшануванню  пам’яті жертв війни в Україні.
 
За пропозицією голів постійних комісій міської ради з питань гуманітарної політики та соціального захисту та з питань промисловості, підприємництва, транспорту і зв`язку  засідання комісій перенесено на 15.06.2018 о 08.00
Детальніше...
 
Пропозиція  міського голови Алєксєєва І.Ю.