.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги

7 жовтня 2012 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг» та регулює суспільні відносини, пов’язані з наданням таких  послуг.

 

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральнихта місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

 


 

Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рішенням  сесії Охтирської  міської  ради  від 29.12.2011 року створено  Центр  надання адміністративних  послуг  Охтирської міської ради, який знаходиться в м.Охтирка, вул.Чкалова, 27 а, на першому поверсі.

Рішенням сесії від 29.03.2016 року № 240-МР затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради в новій редакції, рішенням сесії від 31.10.2016 року №509-МР затверджено Регламент Центру у новій редакції. 

Згідно графіка роботи Центру адміністраторами  здійснюється  обслуговування громадян та суб'єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».  

 


 

Графік роботи Центру:

 

Понеділок, середа, четвер - з 8­:00 год. до 17:­15 год.

Вівторок - з 8­:00 год. до 20­:00 год.

П’ятниця - з 8­:00 год. до 16:­00 год.

Субота, неділя - вихідний день.

Контактна інформація: 

 

робочий телефон - (05446) 4-15-15 

адреса електронної пошти – admincentr_okhtyrka@ukr.net

м. Охтирка, вул. Чкалова, 27а.

 


 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг Охтирської міської ради:

 

 


 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ  КАРТКИ

 

БЛАНКИ ЗАЯВ на отримання адміністративних послуг

 

ПРО ЦЕНТР

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг

 

 

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг  

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

Графік проведення засідань постійних комісій на жовтень 2018 року
Детальніше...
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 22.10.2018 по 28.10.2018

Детальніше...
 
6 листопада 2018 року відбудеться «Перший міжнародний ярмарок грантів для бізнесу ». Це перший в Україні захід на якому зберуться представники найвідоміших фондів та презентують діючі грантові програми, які є доступними для українського бізнесу. 
 
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЧЕРГОВОГО ЕТАПУ ЕЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРУВАННЯ
 
Управління соціального захисту населення Охтирської міської ради запрошує до співпраці у 2019 році медичні заклади (стоматологічні кабінети та аптеки міста) щодо пільгового медичного обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме: відпуск ліків по безплатним рецептам та пільгове зубопротезування
Детальніше...
 
Допоможемо мешканцям Ічні та Ічнянського району, які постраждали від вибухів на військових складах 10 жовтня 2018 року