.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги

7 жовтня 2012 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг» та регулює суспільні відносини, пов’язані з наданням таких  послуг.

 

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральнихта місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

 


 

Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рішенням  сесії Охтирської  міської  ради  від 29.12.2011 року створено  Центр  надання адміністративних  послуг  Охтирської міської ради, який знаходиться в м.Охтирка, вул.Чкалова, 27 а, на першому поверсі.

Рішенням сесії від 29.03.2016 року № 240-МР затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради в новій редакції, рішенням сесії від 31.10.2016 року №509-МР затверджено Регламент Центру у новій редакції. 

Згідно графіка роботи Центру адміністраторами  здійснюється  обслуговування громадян та суб'єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».  

 


 

Графік роботи Центру:

 

Понеділок, середа, четвер - з 8­:00 год. до 17:­15 год.

Вівторок - з 8­:00 год. до 20­:00 год.

П’ятниця - з 8­:00 год. до 16:­00 год.

Субота, неділя - вихідний день.

Контактна інформація: 

 

робочий телефон - (05446) 4-15-15 

адреса електронної пошти – admincentr_okhtyrka@ukr.net

м. Охтирка, вул. Чкалова, 27а.

 


 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг Охтирської міської ради:

 

 


 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ  КАРТКИ

 

БЛАНКИ ЗАЯВ на отримання адміністративних послуг

 

ПРО ЦЕНТР

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг

 

 

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг  

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

26.02.2018 о 16.00 год. відбудеться засідання постійної комісії з питань правової політики, місцевого самоврядування та депутатської етики
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 26.02.2018 по 04.03.2018
Детальніше...
 
25 лютого 2018 року в урочищі «Ківшар» відбудеться першість міста з лижних перегонів. Початок о 11.00 годині. Реєстрація учасників з 10.30. Запрошуємо всіх бажаючих дітей та дорослих взяти участь у змаганнях.
 
Центр надання адміністративних послуг нагадує, що до паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки (зразка 1994 року) при досягненні громадянином 25-ти або 45-ти річного віку  вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові
 
ІНФОРМАЦІЯ про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу Охтирської міської ради «Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»
 
27 лютого 2018 року о 9.00 в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 42 сесії міської ради