Корисні посилання

Календар свят і подій.









Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги

7 жовтня 2012 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг» та регулює суспільні відносини, пов’язані з наданням таких  послуг.

 

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральнихта місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

 


 

Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рішенням  сесії Охтирської  міської  ради  від 29.12.2011 року створено  Центр  надання адміністративних  послуг  Охтирської міської ради, який знаходиться в м.Охтирка, вул.Чкалова, 27 а, на першому поверсі.

Рішенням сесії від 29.03.2016 року № 240-МР затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради в новій редакції, рішенням сесії від 31.10.2016 року №509-МР затверджено Регламент Центру у новій редакції. 

Згідно графіка роботи Центру адміністраторами  здійснюється  обслуговування громадян та суб'єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».  

 


 

Графік роботи Центру:

 

Понеділок, середа, четвер - з 8­:00 год. до 17:­15 год.

Вівторок - з 8­:00 год. до 20­:00 год.

П’ятниця - з 8­:00 год. до 16:­00 год.

Субота, неділя - вихідний день.

Контактна інформація: 

 

робочий телефон - (05446) 4-15-15 

адреса електронної пошти – admincentr_okhtyrka@ukr.net

м. Охтирка, вул. Чкалова, 27а.

 


 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг Охтирської міської ради:

 

 


 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ  КАРТКИ

 

БЛАНКИ ЗАЯВ на отримання адміністративних послуг

 

ПРО ЦЕНТР

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг

 

 

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг  

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення
Надіслати електронну петицію

Оголошення

Запрошуємо всіх бажаючих віком від 18 років взяти участь у міських турнірах з настільного тенісу та міському шаховому турнірі, присвячених Дню Незалежності України, Дню міста Охтирка та Дню визволення міста Охтирки від нацистських окупантів
Детальніше...
 
План проведення перевірок та обстежень об’єктів благоустрою м.Охтирка на серпень 2017 року

Детальніше...
 
Наказом №1 від 21.07.2017 року начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю затверджено план перевірок  об’єктів будівництва, замовниками яких є юридичні особи та фізичні особи – підприємці на ІІІ квартал 2017 року, складений за пропозиціями відділу  державного архітектурно – будівельного контролю Охтирської міської ради (додаток №1) та графік позапланових перевірок щодо виконання приписів, виданих управлінням державної архітектурно – будівельної інспекції в Сумській області, згідно з справами, переданми відповідно до акту приймання – передавання документів від 18.04.2017 № 63 (додаток № 2)

 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 14.08.2017 по 20.08.2017
Детальніше...
 
22 серпня 2017 року о 09.00 в залі засідань міської ради відбудеться пленарне засідання 36 сесії міської ради VII скликання
 
Графік проведення засідань постійних комісій на серпень 2017 року
 
Детальніше...