.

Корисні посилання

 

 

Календар свят і подій.










Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги

7 жовтня 2012 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг» та регулює суспільні відносини, пов’язані з наданням таких  послуг.

 

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральнихта місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

 


 

Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рішенням  сесії Охтирської  міської  ради  від 29.12.2011 року створено  Центр  надання адміністративних  послуг  Охтирської міської ради, який знаходиться в м.Охтирка, вул.Чкалова, 27 а, на першому поверсі.

Рішенням сесії від 29.03.2016 року № 240-МР затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради в новій редакції, рішенням сесії від 31.10.2016 року №509-МР затверджено Регламент Центру у новій редакції. 

Згідно графіка роботи Центру адміністраторами  здійснюється  обслуговування громадян та суб'єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».  

 


 

Графік роботи Центру:

 

Понеділок, середа, четвер - з 8­:00 год. до 17:­15 год.

Вівторок - з 8­:00 год. до 20­:00 год.

П’ятниця - з 8­:00 год. до 16:­00 год.

Субота, неділя - вихідний день.

Контактна інформація: 

 

робочий телефон - (05446) 4-15-15 

адреса електронної пошти – admincentr_okhtyrka@ukr.net

м. Охтирка, вул. Чкалова, 27а.

 


 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг Охтирської міської ради:

 

 


 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ  КАРТКИ

 

БЛАНКИ ЗАЯВ на отримання адміністративних послуг

 

ПРО ЦЕНТР

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг

 

 

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг  

 

 

Надіслати електронне звернення Надіслати електронне звернення
Надіслати електронне звернення


Оголошення

За пропозицією голови постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій Валентини ТЕЛИЧКО засідання комісії буде продовжено о 9.00 годині 17.12.2018 
 
За пропозицією голови постійної комісії з питань гуманітарної політики та соціального захисту Галини ШИШКОВОЇ засідання комісії відбудеться 17.12.2018 о 13.00 годині
 
Графік прийому громадян депутатами Охтирської міської ради з 17.12.2018 по 23.12.2018

Детальніше...
 
18.12.2018 року о 17.00 годині відбудеться чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Охтирської міської ради з наступним порядком денним:
Детальніше...
 
14 грудня 2018 року о 13:00 в приміщенні Охтирської міської ради відбудеться навчання депутатів міської ради з питаня порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок та дотримання чинного законодавства у сфері містобудування 
 
У зв'язку з введенням воєнного стану прохання у разі виникнення екстренної загрозливої ситуації, появі підозрілих людей телефонувати 102